لیست قیمت پمپ آب ۱۵ آبان

پمپ آب ساختمان را به مخزن اصلی ذخیره سازی آب وصل می کنند و کار آن افزایش سرعت فشار آب در جهت رساندن آب به تمام طبقات خانه می باشد. سر و صدای زیاد پمپ آب موجب نارضایتی افراد زیادی شده است و آنها را به فکر فرو برده که چگونه صدای پمپ آب فشار قوی را کم کنیم. ابتدا باید مشخص شود این صدا به علت وجود یک مشکل درون دستگاه است و یا به صورت نا خواسته رخ می دهد.

در نوع اول آب وارد یک محفظه ثابت شده و در اثر حرکت پیستون درون آن فشرده می‌شود‌. و در نوع دوم سیال آب از طریق ورودی‌ها وارد پمپ شده و در اثر یک حرکت چرخش فشرده می‌شود. پمپ‌های جابجایی مثبت دبی زیادی ایجاد نمی‌کنند اما قادرند آب را در مسافت‌های طولانی جابجا کنند.

اگر جنس اصلی بود هیچ وقت آن را بدون قیمت اصلی و یا سود با قیمت پایین و به ضرر خود نمی فروخت. سعی کنید محصولی خریداری کنید که قیمت معقولی داشته و کیفیت مناسبی داشته باشد. هر قدر پمپ، آب را به ارتفاع بالاتری هدایت کند میزان دبی کم و هد پمپ آبدهی صفر می گردد.

پمپ آب خانگی کم صدا

وجود پمپ رزرو (ذخیره) از قطعی آب در زمان سرویس یا تعمیر پمپ اصلی جلوگیری می کند.

پروانه ای پلی اتیلن و شافتی استیل دارد که در بدنه ای چدنی قرار گرفته اند. برای تامین آب در چندین طبقه در ساختمان های مسکوی عموما از این سری پمپ داب استفاده می شود. شافت آن از نوع استیل و جنس مکانیکال سیل آن از گرافیت سرامیکی است. کم لرزش بودن این پمپ، کم مصرف بودن و حجم کم و استاندارد سیم پیچی از قابلیت های این پمپ است که نوع چرخش و فاصله پروانه با دیواره چدن کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند.

برای نصب پمپ آب خانگی در واحد آپارتمان باید بهترین نوع آن که مناسب آپارتمان بوده را انتخاب کنید.

عملکردی مشابه با پمپ آب با مخزن تحت فشار دارد اما هزینه آن نسبتا کمتر می باشد ولی تعداد دفعات باز و بسته شدن شیر باید مورد توجه باشد پس در صورتی باید از پمپ آب با کلید اتوماتیک استفاده کرد که مقدار مصرف زیاد نباشد. جهت اتوماتیک کردن پمپ آب خانگی، برای استفاده از پرشر سوییچ الزاما باید از یک منبع تحت فشار دیافراگمی نیز استفاده کرد.

بسیاری از افراد که فنی هستند و روحیه جستجوگرانه دارند به دنبال این هستند که به این سوال خود پاسخ دهند که چگونه یک پمپ آب بی صدا قوی بسازیم. به منظور ساخت این وسیله ابتدا باید وسایل مورد نیاز آن را مانند الکتروموتور، کوپل، هاوس برینگ، پره های پمپ، پروانه و تیغه خریداری کرد و پس از با گذراندن دوره های آموزشی اقدام به تولید پمپ آب کرد. بسیاری از افرادی که از پمپ آب استفاده می کنند شکایت دارند که چرا این وسیله قطع و وصل میشه و از این مشکل بسیار ناراضی هستند.

همچنین پمپ های آب نیز برای انتقال فاضلاب در تصفیه خانه های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد .

برای خرید پمپ آب پمپیران بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از بهترین  و معتبر ترین فروشگاه همین حالا اقدام کنید همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید. شما می توانید با تماشای فیلم زیر از نحوه انتخاب پمپ آب خانگی برای منزل خود آگاهی های لازم را کسب کنید. با پر کردن فرم بهترین گزینه ها را برای پمپ آب خانگی دریافت نمایید. در بازار کشورمان معمولا دو برندی که به تولید پمپ آب بی صدا معروف هستند، برند پنتاکس و داب هستند.

قبل از ساخت فونداسیون برای نصب مخزن‌های زیر زمینی باید منطقه موردنظر را حفاری کنید. نکته‌ای که باید برای نحوه نصب پمپ آب خانگی با مخزن زیر زمینی در نظر داشته باشید، بزرگ‌تر بودن ابعاد سوراخ از پایه آن است.

یکی دیگر از مواردی که یک پمپ آب خوب باید داشته باشد مارک و برند آن می باشد.

اما روش‌هایی مقرون‌به‌صرفه‌تر هم برای پخش لایه‌ای ضخیم از مصالح ساختمانی فشرده وجود دارد. دبی نمایش دهنده میزان عبور سیال از یک مقطع در واحد زمان است و با Q نمایش داده می‌شود.

با اینکه پمپ‌های هیدرولیکی در دسته دستگا‌ه­ های بادوام قرار دارند و به‌ندرت به مشکل خاصی برمی‌خورند، باید در انتخاب خود دقت کنید.

درباره صنعت کار

این پیستون توسط نیروی مکش مایعات را به داخل کشیده و به بیرون پمپاژ می نماید. با ورود مایع سیال به داخل محفظه پمپ، پره ها یا پروانه های پمپ می چرخند. با چرخیدن پروانه ها انرژی محرک سیال نیز افزایش می یابد و با فشار و قدرت بیشتری جریان پیدا می کند.

محصولات تولیدی این شرکت نیز متعلق به ایتالیا است و زمینه های مختلفی مانند پمپ آب خانگی ، کشاورزی و صنعتی و … طراحی و تولید می نماید. شرکت دیزل ساز در ایران نمایندگی این کمپانی را داشته و اقدام به فروش مستقیم نموده است. این دو قطعه نیز از لوازم جانبی به شمار رفته و به درجه گیج فشار نیز می‌گویند. پنج راهی ها اغلب دارای جنس برنجی بوده و از درجه و مخزن تحت فشار برای متصل شدن پمپ به کلید اتوماتیک استفاده می شود.

یکی از پارامتر های مهم در انتخاب پمپ آب خانگی، خدمات پس از فروش در دسترس و همیشگی آنها می باشد. یکی از بهترین و مناسب ترین پمپ های آب خانگی می باشد این پمپ شامل مدل هایی همچون PAB،PSA ، دو پروانه ایی و تک پروانه ایی ، CEA،FHE،FHS،FHF،SHS و پروانه نیمه باز می باشد .

کاویتاسیون همواره با صداهای منقطع شروع شده و سپس در صورت ادامه کاهش فشار در دهانه ورودی پمپ، بر شدت این صداها افزوده می‌گردد. فرض کنید شما یک پمپ با فشار بسیار قوی یا به قول گفتنی‌ ها بهترین پمپ بازار را خریداری کردید در صورتی که یک پمپ معمولی، برای شما کفایت می کرد؛ در این صورت شما دو برابر ممکن هزینه کردید.

عرضه پمپ خانگی، بشقابی، جتی، حلزونی، کف کش، لجن کش، شناور، طبقاتی، بوستر پمپ و …

  • توجه در صورت استفاده ست کنترل باید توجه داشت که در همه حال باید آب سوار بر پمپ باشد ( پشت پمپ فشار آب باشد ) .
  • این محصولات قدمتشان به زمانی برمی‌گردد که از نمونه‌های اولیه آنها، برای بیرون کشیدن آب از چاه و قنات استفاده میشد.
  • عوامل محتلفی وجود دارد که وقوع آن منجر به هوا گرفتن پمپ آب دستی می شود، پس اگر شما نیز برایتان سوال است که چرا این وسیله هوا میگیرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
  • برای انتخاب بهترین پمپ برای چنین منظوری، با شماره تلفن‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران متخصص ما شما را راهنمایی کنند.

پمپ ها بر اساس کارکرد به دو نوع دینامیکی (جابجایی غیر مثبت) و جابجایی مثبت تقسیم بندی می شوند.

پمپ بشقابی جابجایی مثبت اما در موارد خاصی نظیر کاهش پمپاژ آب با افزایش عمق و افزایش فشار آب استفاده می‌شود. در پمپ آب خانگی بشقابی، آب وارد پروانه شده و با ایجاد نیروی گریز از مرکز از آن خارج می‌شود. پمپ آب خانگی با مخزن انبساط دارای مخزنی است که همیشه مقداری آب را در خود نگه می‌دارد. عملکرد این پمپ به گونه‌ای است که تا زمانی که مخزن حاوی آب باشد یا فشار مخزن از حدی خاص کمتر نشود، پمپ شروع به کار نخواهد کرد.

برخی از برند های پمپ آب خانگی اما هم از نظر کیفیت و هم ساختار به شکلی عمل می کنند که نسبت به نمونه های مشابه کمتر صدا دارند. همانگونه که گفته شد دو تا از بهترین این پمپ ها را می توان پمپ های پنتاکس و پمپ آب داب را نام برد.

پمپ خطی مایعات و آب را در همان راستایی که به پمپ وارد شده اند، از خود خارج می کند. جنس پوسته و پروانه پمپ برای سیالات اسیدی باید مقاوم تر از  جنس پمپی باشد که برای پمپاژ آب استفاده می شود.در هنگام خرید پمپ به این نکته مهم توجه داشته باشید. پمپ فشار قوی تولید شرکت کامات آلمان می‌باشد و حرفه این شرکت در نحوه تولید پمپ فشار قوی می‌باشد. این پمپ در اصل پمپ گریز از مرکز دارای تعدادی طبقه است که داشتن طبقاتی زیادتر نسبت به پمپ گریز از مرکز عادی باعث بیشتر شدن فشار و هد می‌گردد.

لازم به ذکر است که انتخاب بین پمپ آب خونگی و بوستر آب با توجه به وابستگی و نیازهای خاص سیستم و کاربرد مورد نظر صورت می‌گیرد. اگر نیاز به افزایش فشار آب در سیستمی متغیر دارید و یا نیاز به کنترل دقیق بر فشار دارید، بوستر آب بهترین گزینه خواهد بود. اما در کاربردهای عمومی و انتقال آب به مکان‌های دیگر، پمپ آب یا پمپ ساختمانی ممکن است مناسب‌تر باشد. برای خرید پمپ آب خانگی ارزان می‌توانید به سایت سولار مکانیکال مراجعه کنید و محصول موردنظر خود را با بهترین قیمت فروش پمپ آب مشاهده کنید.

استفاده از ست کنترل نسبت به سیستم‌های مکانیکی، روشی ساده‌تر برای نصب پمپ آب ‌های خانگی محسوب می‌شود. با نصب ست کنترل در پمپ خروجی آب دیگر نیازی به تجهیزات جانبی ندارید.

پمپ آب

یک شیر کمکی خارجی در خط تخلیه، با یک خط برگشت به خط مکش یا مخزن تامین، ایمنی بیشتر انسان و تجهیزات را فراهم می‌کند در واقع در میان انواع پمپ این امن‌ترین پمپ است. به طور علمی حداکثر ارتفاعی که پمپ برخلاف نیروی جاذبه، آب را هل می دهد، هد پمپ نامیده می شود. پمپ گریز از مرکز که از محبوب ترین و پرفروش ترین پمپ های دینامیکی است، به صورت ایجاد خلاء با استفاده از چرخش پروانه عمل می کنند.

پمپ آب

همچنین از پمپ آب خانگی جهت در آبیاری باغ های شهری با سیستم آبپاشی اتوماتیک، استفاده می‌شود. همچنین لوله کشی ساختمان‌ها نیز می‌توانند در افزایش یا کاهش صدا تاثیرگذار باشند.

برای داشتن پمپ آب بی صدا، یک پمپ استاندارد با قطعات داخلی باکیفیت تهیه کنید. معمولاً پروانه‌های پمپ‌هایی که از جنس استیل برنج یا پلاستیک هستند صدای کمتری تولید می‌کنند. برای آن که پمپ آبرسانی و پمپ آب خانگی به موقع روشن شده و در زمان مناسب هم خاموش گردد. علاوه بر آن استفاده از یک منبع دیافراگمی در خروجی پمپ و در کنار سوئیچ فشار، تعداد دفعات خاموش و روشن شدن پمپ را کاهش داده و عملا باعث افزایش طول عمر آن خواهند شد.

پمپ آب

البته این به معنای آن نیست که پمپ های یادشده نمی توانند در سایر مصارف مانند کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرند. پمپ‌های آب‌ خانگی این شرکت در مدل‌های P، PSA و PAB تولید می‌شود که دبی آن‌ها چیزی حدود 3.72 متر مکعب در ساعت و هد آن‌ها 82 متر می‌باشد. این پمپ‌ها با توان بین 0.30 تا 1.10 اسب بخار تولید می‌شوند و موتور اصلی آن‌ها نیز به صورت تک فاز می‌باشد. همچنین حداکثر فشار کاری این پمپ‌ها در توان 1.10 اسب بخار، 10 بار است.

پمپ های آب صنعتی در انواع پمپ آب گریز از مرکز و پمپ جابجایی مثبت در بازار موجود می باشند. پمپ های بشقابی از مدل های پمپ سانتریفیوژ یا گریز از مرکز می باشند. از این نوع پمپ هم در ساختمان های و هم در مصارف کشاورزی و صنعتی در ابعاد کوچک استفاده میگردد. در انتخاب پمپ آب خانگی مناسب باید به دو پارامتر هد و دبی پمپ توجه داشته باشید.

استفاده از پروانه ظریف و کوچک در کنار قالب چدنی سخت و محکم و همچنین بکارگیری شافت استیل و ثبات در چرخش باعث کاهش صدای پمپ آب داب شده اند. هر چه میزان اسب بخار پمپ بیشتر باشد، قدرت و مکش آن بیشتر شده و طبیعتاً صدای بلندتری تولید می کند. سری دیگر پمپ های پنتاکس  که کاربرد خانگی زیادی دارند و از آنها هم برای مصارف بوستر پمپ استفاده می شود.

جهت انتخاب و خرید آسان پمپ آب و آبرسانی، ابتدا باید برند و ظرفیت مورد نیاز را تعیین کنید. در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز، اطلاعات فنی ده ها مدل از انواع پمپ آب و آبرسانی از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

این نوع به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حجم بیشتری از سیال را بتوانند میان دو نقطه مشخص جابجا کنند اما این پمپ‌ها، سیال آب را در مسافت کمتری جابجا می‌کنند.

قیمت بهترین پمپ آب خانگی متناسب با کارکرد آن معمولاً بین ۲ تا ۷ میلیون تومان می باشد که متناسب با برند انتخاب شده و همینطور میزان کارایی آن این هزینه متغیر خواهد بود. انتخاب و خرید پمپ آب بی صدا از جمله خدماتی است که در سایت فروشگاهی ویدفکتور توسط کارشنناسان مجرب فروش از طریق ارائه مشاوره رایگان تخصصی خرید به شما ارائه می شود. خیلی از افراد برای خرید یک پمپ آب خانگی ساده دچار مشکل می‌شوند. بیشتر مشکل هم از آنجایی ناشی می‌شود که نمی‌دانند مثلاً پمپ آب برای ساختمان ۷ طبقه یا پمپ آب مناسب ۴ طبقه چه پمپی است.

ظرفیت این مخزن متناسب با میزان مصرف ، تعداد ساکنین و تعداد شیر های برداشت انتخاب می شود.

اگر قصد خرید این دستگاه را دارید با ایرانیجو همراه باشید تا با انواع و کاربرد آن‌ها به خوبی آشنا شوید.

آهنگ جدید

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور