سئو خارجی چیست؟ معرفی 7 تکنیک مهم سئو خارجی

از بین تمامی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت، همواره یک کلمه، اصلیت بیشتری داشته و تمرکز اصلی فعالیت‌های سئو و لینک سازی بر روی آن استوار است. در واقع کلمه کلیدی اصلی، همان کلمه‌ای است سفارش بک لینک که برای کسب رتبه در نتایج جستجوی گوگل برای ما دارای اولویت است. داشتن بک لینک به عنوان یک فاکتور مهم در سئو می باشد و در کنار دیگر فاکتورها و به عنوان یک مکمل اثرگذار خواهد بود.

با کنار هم قرار دادن فاکتورهای مختلف کیفی می توانیم نتیجه بگیریم که قیمت بک لینک سازی در سئوسل بسیار مناسب بوده و شما با خرید بک لینک ارزان و قوی می توانید نتایج قابل قبولی را کسب نمائید. اگر تاکنون سابقه تدوین استراتژی لینک سازی داخلی و خارجی نداشته اید و اکنون قصد دارید وضعیت سایت خود را وارسی کرده و یک برنامه بلندمدت تدوین نمائید، کافیست از خدمات مشاوره سئو سئوسل بهره مند شوید. به طوریکه در صفحه خرید بک لینک به طور کامل در مورد انواع لینک هایی که قابل ایجاد هستند توضیح داده ایم و پکیج هایی نیز جهت سفارش معرفی کرده ایم. اما مساله این است که نمی دانیم از کجا شروع کنیم و کدام پکیج را سفارش دهیم، یا حتی در صورتیکه قصد ساخت بک لینک رایگان هم داریم، نمی دانیم از کدام منابع شروع به ایجاد بک لینک کنیم. جالب است بدانید که شما می توانید به راحتی با فعالیت در این حوزه به درآمدهای عالی و باورنکردنی دست پیدا کنید.

  • اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد.
  • خرید بک لینک برای بسیاری از مشاغل جذاب ترین گزینه است، به ویژه اگر خرید بک لینک باعث شود که به خاطر قرار گرفتن در رتبه های برتر جستجو، درآمد زیادی کسب کنند.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • در این سرویس ویژه ما خدمات بک لینک دو مرحله ای بسیار قوی و خاصی را ارائه می کنیم.
  • این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند.

این تغییرات ممکن است تأثیرات مهمی بر رتبه‌بندی وب‌سایت شما داشته باشند. همانطور که می دانید در بازاریابی اینترنتی تاثیر فیلم و عکس بسیار فراتر از متن است. سایت هایی وجود دارند که می توانید ویدیوهای مرتبط با کسب و کار خود را در آنها قرار دهید، مانند آپارات و یوتیوب. امروزه دیگر شبکه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه افراد تبدیل شده اند.

پکیج های لینک سازی جامع

رپورتاژ آگهی به معنی ایجاد مطلبی با پرداخت هزینه در یکی سایت هایی است که معمولا در حوزه کاری شما است و معتبر است. استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه بدست آمده از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود. در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم، مشخص می شود.

بررسی رقبا و کلماتی که در بیشترین جستجوها استفاده می‌شوند از اهمیت بالایی برخوردار است. خدمات ، خرید ، دریافت اطلاعات و … گوگل همیشه گزینه اول برای جستجوست. ما با خدمات سئو که ارائه میکنیم رنک وبسایت شما را بطور چشمگیری بالا می بریم و سایت شما را به صفحات اول گوگل می کشانیم.

  • اهمیت بک لینک ایرانی به این دلیل هست که میزان اعتماد کاربر و همینطور اعتماد گوگل رو به شدت افزایش خواهد داد.
  • مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید.
  • مدتهاست که دریافت بک لینک های انبوه برای یک سایت به هدف افزایش رتبه، دیگر اثر بخش نیستند و در خوشبینانه ترین حالت باعث بی اثر شدن بک لینک ها می شود.
  • تعرفه سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن ها می توان به رتبه رقبا، انتخاب کلمات کلیدی، لوکال بودن سئو، ایجاد یا بهینه کردن بلاگ، موارد مربوط به تکنیکال و غیره اشاره کرد.
  • دیگر لازم نیست نگران سایت خود یا هزینه های زیاد تمدید بک لینک های اعتباری باشید که فقط آسیب رسان هستند.

نوعی دیگر از بک لینک می باشد که به لینک های چندسطحی نیز معروف هستند. در این روش شما در سطح یک خود قوی ترین بک لینک های خود را قرار میدهید، برای مثال می توانید از رپورتاژها استفاده کنید، سپس برای سطح یک شروع به لینک سازی خارجی کرده و همینطور مجدد برای سطح دو خود نیز بک لینک هایی را ایجاد می کنید. در این دوره ما به طور کامل درمورد لینک های چندگرهی صحبت کرده و نحوه ی اجرای آن ها را به شما آموزش داده ایم. اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است! اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد. بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید.

برای راه اندازی یک سایت و کسب درآمد از آن، ابتدا باید بودجه ای برای طراحی سایت و سپس بودجه ای برای سئو و بهینه سازی آن در نظر بگیرید. همانطور که اشاره کردیم، نرخ سئو سایت می تواند بسته به نوع کسب و کار، نوع سایت و قالب آن، وضعیت کنونی سئو، و میزان حجم کار سئو مورد نیاز سایت، متفاوت باشد.از روش ها و تکنیک های مختلفی می توان برای سئو سایت استفاده کرد. به عنوان مثال، برخی از کارفرمایان لیستی از کلمات کلیدی سایت خود داشته و می خواهند با آن ها رتبه بگیرند، برخی به دنبال سئو داخلی، سئو تکنیکال و یا سئو خارحی هستند و برخی نیز می خواهند پکیجی کامل از سئو را دریافت کنند. از آنجائیکه نوع لینک های ایجاد شده در تمامی پکیج‌ها، رپورتاژی خواهد بود، در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است. چنانچه قصد دارید در مورد خرید بک لینک های رپورتاژی بیشتر بدانید، به این صفحه مراجعه نمائید.

به عبارتی می توان به کمک پکیج های خرید بک لینک خارجی و قوی، بک لینک هایی ایجاد کرد که می تواند در قدرتمند شدن لایه های لینک سازی موثر باشند. اغلب بک لینک های خارجی در حال حاضر از نوع تقویتی هستند که در پلن های لینک سازی مختص به خودش در همین صفحه قابل مشاهده است. قیمت بک لینک خارجی در مقایسه با بک لینک های ایرانی نسبتاً کمتر است.

خوشبختانه محتوای این دوره تنها تئوری نیست و بخش زیادی از آن مربوط به کار عملی است. با خرید پکیج 50 تایی بک لینک به سایت خود اعتبار ببخشید و بیشتر مورد توجه گوگل قرار بگیرید. در پکیج 100 تایی بک لینک، اختصاصا برای سایت شما از 100 منبع معتبر و مرتبط با حوزه کاری شما به صورت همیشگی بک لینک گرفته می شود. حتما می دانید ساخت لینک کلاه سفید بسیار سخت چون مفهوم این کار این است که شما برای سئوی خارجی سایت تان هیچ کاری نکنید و کاربران به صورت اتوماتیک لینک سایت شما را به اشتراک بگذارند. با کمی جستجو در اینترنت به راحتی مشاهده خواهید کرد که بسیاری از آموزش هایی که در این زمینه وجود دارد به چندین و چند سال قبل بر می گردد. اما نکته جالب اینجاست که الگوریتم ها و قوانین گوگل مدام در حال تغییر و تحول هستند و به همین دلیل بعضاً مشاهده می شود که رتبه وب سایت در نتایج جستجو دستخوش تغییر می شود.

چیزی که در این مقاله بیش تر به آن خواهیم پرداخت در مورد روش ها و چگونگی ایجاد لینک های مختلف از سایت های دیگر به سایت شما است. این روزها دیگر واژه سئو برای بسیاری از افراد غریبه نیست و می دانند که با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت، می توانند ترافیک وبسایت خود را افزایش داده و درآمد خود را نیز بالا ببرند. با این حال، بسیاری از کسب و کارها نمی دانند که هزینه و تعرفه های سئو سایت چگونه محاسبه می شوند.

بلکه این یک روش خیلی واضح برای گوگل، برای پی بردن به انجام تکنیک کلاه سیاه سئو است و احتمال جریمه سایت توسط گوگل را افزایش میدهد. در صورت تازه کار بودن سایت، خرید خدمات لینک سازی از این سایت توصیه نمیشود. تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. موتورهای جستجو همچنان سایت شما را می خزند، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا سایت شما را پیدا کنند.

هزینه پروژه سئو بر اساس وضعیت کنونی سایت

سایت‌هایی همچون فلیکر و پیکاسا قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر مقالات و یا محصولات را به شما می‌دهند. در این حالت کاربران با دیدن عکس شما بازخورد نشان داده، وارد سایت شما می‌شوند و یا با گذاشتن کامنت و نظر نرخ تعامل را بالا می‌برند. گوگل به بازنشر مطلب در شبکه‌هایی همچون فیس‌بوک، توئیتر، لینکدین و گوگل پلاس اهمیت ویژه‌ای می‌دهد؛ بنابراین بهتر است برای بهبود سئو خارجی وب‌ سایت خود، در این صفحات عضو شده و فعال باشید. از سال ۱۳۹۴ تا به الان صدها پروژه سئو و طراحی وب سایت برای کارفرما و بیش از 10 استارت آپ و کسب و کار شخصی برای خودمون راه اندازی کردیم که اصل و اساس موفقیت همه پروژه‌ها، طراحی یک وب سایت قدرتمند و سئو بود. شما نیز می توانید در کنار سایت خود، وبلاگ داشته باشید و به تولید محتواهای مختلفی متناسب با کسب و کار خود بپردازید. یکی از نکاتی که در تحلیل رقبا متوجه می شویم این است که در کلمه کلیدی که می خواهید در آن رتبه بگیرید، چقدر رقابت وجود دارد و از این جنبه می توان به بک لینک های لازم برای سایت و صفحات خود پی برد.

همچنین اگر در سایت خودتان، لینکی قرار دهید که به یک سایت دیگر اشاره می کند، یک لینک خارجی برای آن سایت محسوب می شود. خرید بک لینک یکی از روش هایی است که می توانید با آن، از سایت های دیگر لینک دریافت کنید. چیزی که تعرفه و قیمت بک لینک را تعیین می کند، کیفیت منابع برای لینک سازی است. به عنوان مثال یکی از فاکتورهای تعیین هزینه بک لینک ها را فعال بودن منابع و به روزرسانی های پی در پی آن ها مشخص می کند.

بک لینک ها به Google می گویند که دیگران محتوای شما را تأیید می کنند. وقتی الگوریتم های گوگل تعداد و کیفیت سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند را ارزیابی می کند، تعداد بالا و باکیفیت بودن آنها نشان می دهد که محتوای شما دارای ارزش است، بنابراین می توانید رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کند. اما یک مشکل وجود دارد؟ گوگل به وضوح اعلام می کند که اگر سایت ها به خاطر بهبود رتبه بندی شان بک لینک های پولی خریداری کنند، قوانین این موتور جستجو را نقض کرده اند. هرگونه وب سایتی که در این زمینه مشارکت داشته باشد ممکن است پنالتی گوگل شامل حال آن سایت شود. خرید بک لینک به دلیل مشکلاتی که دارد اصلا پیشنهاد نمیشود و بهترین کار این است که خودتان آن ها را بسازید یا حداقل بر نحوه ساخت آن ها مدیریت داشته باشید. در لینک سازی خارجی هم دقیقا همین اصل وجود دارد زمانی که شما از سایت های خیلی خوب و خفن لینک دریافت کنید، می توانید نظر حضرت گوگل را به سمت خود جلب نموده و او را مجاب کنید که برای شما ارزش بیشتری قائل گردد.

قیمت سئو وردپرس نسبت به دیگر CMS ها از تعرفه کم تری برخوردار است، مگر آن که از قالب های اختصاصی با ویژگی های منحصر به فردی استفاده شده باشد. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت این سرویس ها تنها در تعداد لینک های ایجاد شده و نوع رپورتاژهای ثبت شده می باشد و از نظر کیفیت هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند.

همچنین ایمپرشن از ۳۱.۶K به ۳۱.۶K و نرخ کلیک از ۶.۷ درصد به ۷.۵ درصد رشد داشته است. میانگین رتبه نیز حداقل به میزان ۱۰ واحد رشد را تجربه کرده است که این رشد حاصل خرید بک لینک با کیفیت است. اگر شما از آن دسته افراد هستید که مدت زمان طولانی بر روی سئو داخلی وب‌سایت کار کرده‌اید و لینک‌های سایت‌تان در گوگل ثابت مانده‌اند، علی‌رغم تولید محتوای مناسب هنوز به ترافیک ایده‌آل نرسیده‌اید، این دوره می‌تواند برای شما مفید باشد.

  • با تولید محتوای ناب و جدید می توانید بهانه ای برای بازگرداندن کاربران خود به سایت ایجاد کنید.
  • البته باید توجه به این که ادعا به بهبود رتبه داده که خیلی غیرمنطقی نیست و با هزینه های بالای 5 میلیون باید هم سایت رشد کند.
  • ما در این دوره به طور کاملا تخصصی به شما تمام نکات و اصول لینکسازی خارجی صحیح را آموزش داده ایم.
  • تولید محتوا بر اساس اصول سئو یکی از بهترین راه ها برای افزایش رتبه سایت است.

با توجه به زمان متفاوت و متناسب اجرای پروژه در هر یک از پکیج های بک لینک، تفاوت چندانی ندارد که عمر سایت شما چقدر باشد. اما جهت امنیت بیشتر لینک سازی، بهتر است حداقل ۳ ماه از عمر سایت شما گذشته باشد و سایت شما فعال بوده و ترجیحاً دارای کمی بک لینک معتبر دیگر نیز باشد. شما وقتی اقدام به لینک سازی برای سایت خود می‌نمائید (یعنی ساخت لینک هایی که به طور مستقیم به سایت شما اشاره می‌کنند)، نیازمند تقویت آن لینک ها نیز خواهید بود. گرچه تقویت بک لینک ها ضروری نیست اما انجام آن به قدرتمندتر شدن پروسه لینکسازی کمک شایانی خواهد کرد. لینک هایی که جزو رپورتاژهای خبری و وبلاگی نباشند، در دسته لینک های متفرقه قرار می گیرند.

این بک لینک ها می توانند شامل لینک های پروفایل، شبکه های اجتماعی، لینک های کامنتی، لینک های سایدبار، سایت واید، لینک فوتر و غیره باشند. در صورت ارائه چنین بک لینک هایی در پکیج‌ها، درون پکیج موردنظر معرفی خواهند شد. این پروژه در میزان کلیک از ۲.۳۶K به ۲۴.۲K و در میزان ایمپرشن از ۲۲۳K به ۴۷۸K و در میزان CTR نیز بیش از ۲ درصد رشد داشته است. کاهش رتبه میانگین در این پروژه با توجه به بقیه فاکتورها بیانگر افت رتبه نبوده و می بایست به طور دقیق، دلایل افت هر صفحه مورد بررسی قرار گرفته و رفع گردد تا بتوانیم با تولید محتوای اصولی به رفع این مشکل نیز کمک کنیم. 🔗 اگر وب سایت ریسپانسیو و دارای محتوای مناسبی دارید، لینک سازی کلاه سفید و حرفه ای میتواند شما را به جایگاه بالاتری در نتایج گوگل برساند.

در نهایت فایلی شامل تمامی موارد بررسی شده، آنالیز رقبا و راهکارهای پیشنهادی (از بحث بازاریابی محتوا ، لینک سازی، تبلیغات خارجی، بهبود ورود کاربران و …) که توسط کارشناسان فنی ما تهیه شده به شما تحویل داده می شود. با خرید این پکیج، 100 بک لینک معتبر و مرتبط برای سایت خود تهیه کنید و نظر گوگل را به خودتان جلب کنید. مهم تر از همه باید تمام موارد بالا را متناسب با عمر دامنه سایت (سن) خود بگیرید! سایت تان اول راه است،  میانه راه یا نه سایتی با چند سال عمر دارید ولی باید با رقبای حرفه ای رقابت کنید. قدرت دامین آتوریتی این وبسایت ها بالای 80 بوده و برای همین نام این پکیج لینک سازی را، پک طلایی بک لینک seoedu نام گذاری کرده ایم.

اما اگر کسی ادعای رسیدن به رتبه ای خاص فقط با بک لینک را داد ، توصیه میکنم به گفته های آن فرد شک کنید. چندین سایت ایرانی اقدام به فروش بک لینک ، معتبر ، دائمی و با کیفیت میکنند. اکثر سایت های بک لینک ، بک لینک ها را به صورت دستی نساخته و از سایت های خارجی خرید میکنند.

ایجاد مقاله‌های مناسب با محتوای مفید، که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا می‌کند. با این حال، هزینه یک پروژه سئو با توجه به حوزه فعالیت سایت، رقبای اصلی آن، میزان گستردگی سایت، وضعیت کنونی سئو آن، و رتبه سایت، می تواند متغیر باشد. می توانید با تماشا ویدیو رو به رو با نحوه تعیین هزینه سئو سایت آشنا شوید.

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام سئو سایت در نظر گرفت، سئو داخلی آن است. در درجه اول، قیمت بهینه سازی سایت بر اساس وضعیت سئو داحلی آن ماسبه می گردد. از جمله مواردی که باید در سئو داخلی بررسی شود می توان به متا تگ ها، لینک های داخلی، حجم صفحات و موارد مشابه اشاره کرد. می توانید برای آشنایی بیشتر با فاکتورهای مهم سئو داخلی، مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

باید بگویم که دقیقا ما هدفمان همین است که با کمترین هزینه (منظورم از هزینه اینجا زمانی است که صرف ساخت لینک بلیدینگ می کنید است) بتوانید لینک بلیدینگ خیلی قوی برای سایت خود داشته باشید. بک لینک های نوع پروفایلی، کامنتی و فرومی و انجمنی و … کاملا واضح و مشخص هستند و دیگر نیازی نیست درمورد آن ها به شما توضیحاتی را اعلام کنیم. دوره آموزشی سئو VIP شامل سرفصل‌های فوق‌العاده‌ای است که با دقت و حساسیت برنامه ریزی شده تا شما عزیزان نهایت بهره‌وری و استفاده را از این دوره ببرید. این دوره شامل 12 فصل آموزشی است که در هر کدام از فصل‌ها، به مباحث تخصصی و مهارتی ویژه‌ای پرداخته شده که در ادامه به هر کدام از آنها اشاره کرده‌ایم. علاوه بر این، از راهنمایی متخصصین سئوی نشونت هم در طی انتشار رپورتاژ آگهی بهره مند خواهید بود.

از اونجاییکه گوگل روی محتوای بعضی از زبان ها خصوصا انگلیسی کاملا مسلط هست، سعی کنید بعد از بازنویسی به طور مختصر، متن خودتون رو ویراستاری کنید تا بتونید بهترین نتیجه رو دریافت کنید. این قراردادها معمولا میان سایت ها و شرکت های سئو و به شکل سالیانه بسته می شود. بسته به وضعیت  نیاز سایت، این بازه زمانی می تواند افزایش یا کاهش پیدا کند. موارد ذکر شده در پکیج سئو برای سایت شما از همان روز اعمال میگردد که باعث افزایش رتبه سایت و تبلیغات بیزنس شما خواهد شد . در مثال بالا، کلمه “خرید زعفران” می‌تواند کلمه کلیدی اصلی سایت فرضی باشد.

بعد از اجرای اسپات پلیر، کد لایسنسی که در اختیار شما قرار می‌گیرد را در قسمت ثبت دوره جدید وارد کنید. سئو را که یاد گرفتید می‌توانید سایت خودتان را به رتبه‌های بالای گوگل بیاورید و فروشتان را ده‌ها برابر کنید. یا می‌توانید به عنوان کارشناس سئو در یک شرکت، درآمدی بین 10 تا30 میلیون تومان داشته باشید. اگر به بخش داخلی سئو داخلی مسلط هستید، این دوره مهارت سئو شما را تکمیل می‌کند و حالا می‌توانید بهینه‌سازی یک سایت را به طور کامل انجام دهید. اگر میخواهید بیشتر درباره پکیج های بک لینک‌سازی ما بدانید، لطفا به این صفحه مراجعه فرمایید. لیست آماده ای در پکیج های بک لینک ما وجود ندارد و تمامی بک لینک ها متناسب با شغل شما پس از سفارش تهیه می‌گردد.

تمامی موارد مورد نیاز از شناسایی منابع تا تدوین استراتژی بیان شده است که بتوانید به بهترین شکل ممکن سئو خارجی وبسایت را انجام دهید. با اطمینان می‌گوییم که این دوره، کاملترین دوره‌ای است که می‌توانید درباره سئوی خارجی پیدا کنید. چرا که در این دوره شما یک تمام چیزهایی که راجع به سئو خارجی و لینکسازی را نیاز دارید، یاد خواهید گرفت و پله پله با کارهایی که باید انجام بدهید، آشنا خواهید شد. در این دوره اصول سئوی خارجی سایت را به صورت اصولی آموزش خواهید دید. از انواع لینک گرفته تا مسیر لینکسازی، ابزارها و تمام نکات فنی بهینه‌سازی خارجی سایت در این دوره وجود دارد.

اگر شما سابقه خرید بک لینک معتبر از سایت دیگری را دارید، میتوانید در کامنت ها معرفی کنید تا ما هم در صورت صلاح دید ، آن را به متن صفحه اضافه کرده و به کاربران پیشنهاد دهیم. سئو خارجی (off-page seo) و هرگونه اقداماتی که در محیط خارجی سایت برای بیشتر دیده شدن وب‌ سایت خود انجام می‌دهید، به طرز قابل‌توجهی موجب بالا رفتن نرخ کلیک و بازدید می‌شود. فعالیت مفید و مؤثر شما در سایر صفحات اجتماعی و اینترنتی موردتوجه پردازنده‌های گوگل قرار می‌گیرد. در ادامه با افزایش رتبه سایت شانس قرارگیری در صفحات اول گوگل را به دست می‌آورید. فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی و ایجاد لینک‌های از وب‌سایت‌های معتبر دیگر نیز می‌تواند تاثیر مثبتی بر سئو خارجی داشته باشد، اما نیاز به زمان دارد تا این لینک‌ها اثر خود را نشان دهند. اما سئو خارجی هنگام سئو سایت فروشگاهی تنها محدود به لینک سازی نمی‌شود و پارامترهای دیگری را نیز در برمی‌گیرد.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر