بهترین دکتر کاشت مو در تهران

همچنین، در کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد، برای هر بیمار، پس از بررسی و مشاوره‌ای، پلان درمانی شخصی سازی شده و مناسب برای وضعیت و نیازهای او تدوین می‌شود. این پلان شامل جزئیاتی درباره روش کاشت مو، تعداد جلسات، هزینه‌ها و همچنین توصیه‌هایی برای پس از عمل می‌شود. همچنین، برای رفع هرگونه نگرانی و سوالات بیماران، تیم پشتیبانی کلینیک در دسترس آن‌هاست. در کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد، از تجهیزات پیشرفته و مواد با کیفیت بالا استفاده می‌شود.

  • کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود و از طرف دیگر تعداد مراکز تازه‌کار و غیرحرفه‌ای که با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتریان دارند، افزایش یافته است.
  • بنابراین بهترین دکتر کاشت مو در تهران کسی است که با توجه به شرایط فرد بهترین روش را برای پیوند موها انتخاب کند تا کمترین عوارض را به همراه داشته باشد و مراحل بهبودی سریع تر به اتمام برسد.
  • به هر حال در صورت بروز هر گونه عفونت نباید درمان آن را به تعویق انداخت زیرا چنانچه درمان نشود سلامت کلی بدن را به خطر می‌اندازد و این امر سلامت مو را نیز تحت الشعاع قرار میدهد.
  • همچنین در این روش تعداد گرافت‌هایی که پس از عمل دچار ریزش می‌شوند نیز کمتر است.

تیم پزشکی متخصص و متبحر این مرکز کاشت مو با دسترسی به تجهیزات پیشرفته با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در یک فضای بهداشتی، مدرن و صمیمی آماده ارائه خدمت به شما هستند. بنابراین جهت تجربه بهترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو، به ویژه کاشت تخصصی مو، ابرو، ریش و سبیل به این کلینیک مراجعه نمایید. یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از جراحی کاشت مو، انتخاب کلینیک کاشت مو تهران می‌باشد که دارای پزشکان حاذق و با تجربه در این زمینه است. پیدا کردن یک کلینیک خوب برای انجام اینکار کار دشواری نیست و با انجام یکسری بررسی‌ها و اطلاع از نظر سایر بیماران می‌توانید به آن دست یابید.

به گزارش سایت healthline شصت درصد مردها  و ۵۰% زن‌ها ریزش مو را در طول زندگی خود تجربه می‌کنند. امکان سنجی کاشت مو روی میکرواسکالپ سر با روی کار آمدن تکنیک میکرواسکالپ سر، افراد زیادی به فکر امتحان کردن آن افتادند.

مراجعه به کلینیک و دیدن فضا، کادر پزشکی و گفت‌وگو با افرادی که مورد جراحی پیوند مو قرار گرفته‌اند، شما را به این هدف می‌رساند. البته در هر جست و جو و تحقیقی، با نام کلینیک کاشت مو VIP به‌عنوان رتبه برتر برخورد خواهید کرد. در واقع افرادی که برای کاشت موی طبیعی در تهران مراجعه می‌کنند بایستی بانک موی مناسبی داشته باشند تا بتوانند نتیجه ایده آل و طبیعی از جراحی خود دریافت کنند.

به‌مدت دو هفته محل برداشت مو در پشت‌سر را به‌طور مرتب در طول روز و شب گرم و مرطوب نگه داريد. معمولا پزشک کمپرس با حوله‌ی گرم و خيس يا اسفنج مرطوب و گرم را تجویز می‌کند.

مراحل کاشت مو به روش SUT مانند روش FIT یا Micro FIT می باشد با این تفاوت که برداشت فولیکول های مو بجای استفاده از هولدرهای دستی ( در روش FIT ) توسط دستگاه انجام می شود. و درصورتی‌که این‌گونه عمل نشود، ممکن است جراحی با نتایج مطلوب همراه نباشد و آسیب‌هایی به بیمار وارد شود.

شما نیز در صورت تمایل برای داشتن موهای زیبا، جذاب و با حجم و اندازه مناسب می توانید به این کلینیک هلیا بهترین کلینیک کاشت مو در تهران بیایید و از خدمات با کیفیت و تضمینی آنها بهره مند شوید. بیولوژیکی و سلامت خون بررسی ضخامت بافت تارهای موی سر کنتراست بین رنگ مو و رنگ پوست بیمار تراکم موها تعداد فولیکول های مو در هر سانتی متر مربع در ناحیه اهدا کننده اندازه مساحت پوشش داده شده. اندازه ناحیه موی داوطلب برسی اینکه قبلا از روشهای دیگر کاشت مو در همان ناحیه اهدا کننده ، انجام شده است یا خیر انتظارات بیمار، پزشک معالج باید انتظارات انجام شده بیمار را در نظر بگیرد. ارزیابی قبل از عمل کاشت مو فرد کاندید شده برای کاشت مو ، قبل از انجام این عمل باید یکسری ارزیابی انجام دهد که شامل انجام آزمایشات خون میباشد.

ریزش موی سکه ای چگونه است؟ در مورد ریزش مو سکه ای چه می‌دانید؟ علت ریزش مو به حالت سکه چیست؟ این پدیده به لوپسی آره آتا نیز معروف است که یکی از علت‌های ریختن موی سر، ریش و حتی بقیه نقاط در بدن است. به طور عادی این بیماری باعث می‌شود مو به شکل قسمت‌های کوچکی به شکل یک عدد سکه بر روی قسمت موی سر یا ریش بریزد. افرادی که از مشکل ریزش مو به این صورت رنج می‌برند و دچار مشکل شده‌اند، سالم هستند و در اکثر مواقع موهای ریخته شده بعد از زمان کوتاهی دوباره به حالت اول برمی‌گردند و رشد می‌کند. البته بعضی اوقات (به‌خصوص در افرادی که مشکل ریختن کامل موی سر یا بدن را دارند) طاسی یا نداشتن مو دائمی خواهد شد.

ما مفتخریم که با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در حوزه زمینه پوست و زیبایی را با حضور حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهیم.

اگر هم عمل پیوند مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران انجام شود ، باز هم نتیجه نهایی به انجام مراقبت های لازم بعد از آن بستگی دارد. فردی که قصد دارد این عمل را انجام دهد ، باید بداند بعد از آن ، چه کارهایی انجام دهد. امروزه طاسی و ریزش مو یکی از بزرگترین و رایج ترین مشکلاتی است که صدها میلیون نفر در سراسر جهان با آن مواجه هستند.

این موارد تنها بخشی از ویژگی های بارز مجموعه زیبایی ستاره ساعی، بهترین کلینیک کاشت مو در منطقه جردن می باشد.

از آنجا که عمل کاشت مو یک جراحی غیرتهاجمی و بدون نیاز به بیهوشی می باشد، دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد؛ البته روش کاشت مو تاثیر مستقیمی در طول این مدت دارد. به طور کلی در روش های جدید کاشت مو تنها چند روز اول بعد از پیوند نیاز به استراحت و تا چند هفته ابتدایی نیاز به مراقبت های بعد از کاشت مو به طور ویژه خواهید داشت. بهترین روش برای کاشت مو روشی است که با سرعت بیشتر و آسیب پذیری کمتری به گرافت ها انجام شود.

این کلینیک اولین مجموعه کاشت موی تخصصی در ایران است با مجوز رسمی از شبکه بهداشت و درمان و همچنین دارای مدرک فوق تخصصی از L’OREAL فرانسه است. کاشت مو طبیعی در تهران یک نوع روش جراحی است که طی آن فولیکول‌ها از ناحیه اهدایی یا بانک مو برداشته می‌شود و به ناحیه گیرنده پیوند زده می‌شود.

کرونا به ما یاد داد که نعمتی بالاتر از سلامتی نیست پس به بهای ارزان آن را به خطر نینداخته و از دست ندهید. کلینیک کاشت مو VIP درمان قطعی ریزش مو را با جدیدترین و مطمئن‌ترین روش‌های کاشت مو فراهم کرده است.

سالها فعالیت حرفه‌ای با مجوز رسمی

قبل از معرفی کلینیک کاشت مو بعدی از شما دعوت می کنیم به مقاله معرفی بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران هم سر بزنید. بنابراین گردشگران از کشور‌های مختلف دنیا برای کاشت مو در تهران به کلینیک‌های مختلف مراجعه می‌کنند.

زیرا قرار است در این مقاله به یکی از مهم ترین دغدغه های افراد پس از کاشت مو بپردازیم. به همین منظور می خواهیم توضیحاتی را درباره ی پوسته شدن سر بعد از کاشت مو ارائه دهیم. همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

کلینیک تخصصی تندیس نیز یکی دیگر از بهترین مراکز کاشت مو در شهر تهران است. البته هر دو شعبه از نظر توان، تجربه و تخصص نیروی انسانی و پزشکان متخصص در یک سطح قرار دارند و تجهیزات و دستگاه های زیبایی نظیر کاشت مو نیز به طور یکسان تهیه شده و در هر دو شعبه قرار گرفته است. بدین ترتیب با خیال آسوده می توانید از خدمات شعب کلینیک کاشت مو تندیس استفاده نمایید.

در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند. همچنین این کلینیک اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این حوزه می باشد.

کاشت مو تهران

انجام کاشت موموها پس از تبدیل شدن به گرافت‌ها، در فواصل معینی در ناحیه طاس سر کاشته خواهند شد. مدت زمان کاشت مو به روش انتخابی کاشت برای بیمار و بزرگی محدوده موردنیاز برای کاشت بستگی دارد. برخلاف روش FUT که فولیکول ها را زیر میکروسکوپ استخراج می‌کند، در کاشت مو به روش FIT فولیکول‌ها را مستقیما از پوست سر خارج می‌کند.

چگونه بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنیم ؟

جراحان متخصص کاشت مو در کلینیک ایران نوین در خلق ظاهر طبیعی پس از کاشت برای فرد بسیار خبره هستند.

کلینیک دکتر نیلفروش زاده به عنوان اولین مرکز پیوند مو در ایران نیز شناخته می شود. در این کلینیک با بهره مندی از بهترین متخصصین و همچنین بهره برداری از تجهیزات مدرن با استاندارد جهانی، خدمات رسانی انجام می گردد.

دکتر عمران زاده که بی اغراق و به تحقیق بهترین دکتر کاشت مو در تهران هستند. ریزش مو در مردان معمولا ناشی از بیماری ژنتیکی آلوپسی است که باعث ریزش مو در قسمت‌های بالا و جلوی سر می‌شود. مناطق دو طرف و پشت سر نواحی اهدا کننده مناسبی در مردان به خصوص برای کاشت مو فرق سر است زیرا نواحی مانند پشت سر مانند سایر نواحی سر در معرض DHT قرار نمی‌گیرند. انتخاب نوع روش کاشت در مردان به قدرت نواحی اهدا کننده، میزان موهای سر و سبک زندگی آن‌ها بستگی دارد.

همان طور که می دانید بسیاری از آقایان بنا به دلایل مختلف نظیر وراثت، شرایط آب و هوایی محیط کار و زندگی، استرس، بیماری و غیره دچار ریزش مو و بعضاً کچلی موضعی در بعضی از قسمت های سر می شوند.

کاشت مو تهران

در این مدت ناحیه‌ی اطراف فولیکول‌های مو و ناحیه‌ی اهداکننده بی‌حس است.

در این روش در آن فولیکول های مو در محل اهدا شونده با تیغ از پشت و کنار سر تراشیده می شوند. به دلیل اینکه فولیکول ها به صورت تک تک انتقال می یابد، مدت زمان عمل FUE بیشتر از FUT است.

شما بعد از گذشت دو روز از کاشت موی خود بهتر است دو بار در روز به حمام بروید و این کار را تا 10 روز ادامه دهید. تا 10 روز بعد از کاشت مو باید از قرار گرفتن زیر دوش آب مستقیم و عمودی پرهیز کنید، زیرا تماس مستقیم سر با آب به گرافت های کاشته شده آسیب وارد می کند. شوک ریزشی هم در ناحیه اهداکننده و هم در ناحیه پیوند می‌تواند رخ دهد اما جای نگرانی نیست زیرا این امر کاملا موقتی است. ریزش مو در ناحیه اهداکننده ناشی از کمبود اکسیژن نمونه‌های گرفته شده از آن نواحی است.

چرا که ضمن برخورداری از فضای درمانی وسیع و مجهز، از بهترین دستگاه ها و تجهیزات با آخرین فناوری های دنیا برای ارائه خدمات متعدد نظیر کاشت مو استفاده می کند. علاوه بر این حضور تیم پزشکی متخصص و تکنسین های دور دیده در این کلینیک کاشت مو تهران موجب افزایش سطح کیفی خدمات شده است.

اما توجه به چند نکته در نحوه انتخاب مرکز کاشت مو کمک شایانی به شما خواهد کرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه هزینه کاشت مو همین حالا با مشاوران ما در کلینیک ایران نوین تماس بگیرید. حقیقت این است که بهترین روش کاشت مو برای همه افراد یکسان نیست و با توجه به شرایط هر فرد ممکن است متفاوت باشد. این اتفاق برای بیشتر افراد پس از جراحی می افتد و بهتر است در روز های پس از کاشت مو تغذیه مناسب داشته باشید.با این حال باید پس از کاشت مو، با پزشک خود در ارتباط باشید.

در واقع پزشکانی که این ویژگی ها را دارند، رضایت بالایی کلینیک کاشت مو تهران را در این زمینه به بیماران خود ارائه می دهند.

نگران چنین عارضه‌ای نباشید زیرا معمولا به طور خود به خود برطرف خواهد شد. دلیل خارش این است که پوست سر در حال ترمیم خود پس از عمل است و خارش آن بخشی از فرآیند التیام می‌باشد.

تا از بهترین دکتر کاشت مو در تهران را بشناسید !

با وجود این راه‌ها افرادی که خواهان کاشت مو هستند از امنیت خاطر بیشتری برخوردار می‌شوند و باتوجه‌به عوارض کم این کار دوران نقاهت و بهبود کمتر و با درد کمتری همراه خواهد شد. در این مقاله قصد داریم چگونگی کاشت مو و سن مناسب برای کاشت مو را مورد بررسی قرار دهیم؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. همانطور که بالاتر گفتیم قیمت کاشت مو بستگی به عوامل زیاد و مختلفی دارد از همین رو قیمت دقیقی نمی شود ارائه داد.

اگر از طریق واتساپ امکان ارسال مشخصات و عکس را نداشتید می توانید از طریق فرم زیر نیز مشخصات و عکس های خود را ارسال کنید . فقط در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید تا بتوانید پاسخ مشاوره را در ایمیلی که می نویسید دریافت کنید پس حتما ایمیل درست وارد کنید و بعدا ایمیل خود را چک کنید .البته ممکن است ما از طریق واتساپ به شما پیغام بدهیم .

موهای کاشته شده پس از گذشت یک سال مانند موی طبیعی رفتار کرده و بیمار می‌تواند موهای خود را کوتاه کرده و حالت دهد. دکتر علی عباسی بعد از دریافت بورد تخصصی در سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در حوزه کاشت و پیوند مو افزایش داده و تاکنون توانسته‌ بیش از ۲۰۰۰ عمل جراحی کاشت موی موفقیت آمیز انجام دهند. دکتر علی عباسی دارای بورد تخصصی کاشت مو از کشور آمریکا در سال ۲۰۰۳ هستند. دکتر عباسی دوره های آموزشی کاشت موی بسیاری را در کشورهای انگلستان، امریکا، اتریش، آلمان و فرانسه گذرانده‌اند.

کاشت مو تهران

اما در روش FUT محفظه‌های پوستی بزرگ‌تر بوده و به همان نسبت نیز دیرتر ترمیم خواهند شد. دکتر بهزاد دالوند متخصص پوست و مو و عضو متخصصین پوست و مو ایران، دارای بورد تخصصی با بیش از 20سال سابقه کاشت مو و ابرو در ایران است.

اما به صورت تقریبی کاشت مو در کلینیک آنیل هزینه ای حدود 10 میلیون تا 15 میلیون تومان دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت مو می توانید به سایت آنیل مراجعه کرده و از خدمات مشاوره رایگان آن بهره مند شوید. توجه به این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است که هزینه بالای کاشت مو نشانه کیفیت آن نیست ولی قیمت پایین قطعا دلیلی بر بی کیفیتی آن است.

در مرحله بعد، نوار باریک استخراج‌شده، توسط تیم کاشت به قطعات کوچک‌تری تبدیل می‌شوند که این قطعات کوچک‌تر به اصطلاح “گرافت” گفته می‌شود. گرافت ها از 1 الی 4 عدد تار مو تشکیل‌شده است که در این عمل دست‌کم 1500 الی 2500 گرافت تهیه خواهد شد. در مرحله بعد گرافت ها به نقاط انتخابی انتقال می‌یابد.حداکثر زمان لازم برای انجام این عمل، بسته به نیاز فرد بیمار به کاشت مو از 3 الی 5 ساعت متغیر خواهد بود.

آسمان کلینیک با بهره گیری از دستگاه‌های پیشرفته، خدمات لیزر و کاشت مو را برای زیبایی و جوان‌تر شدن شما ارائه می‌دهد. کاشت مو با روش میکروگرافت (بدون جراحی) با ابزارهای بسیار ظریف، تراکم بالا و نتایج طبیعی در این مرکز انجام می‌شود. این کلینیک آماده ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به مراجعین محترم خود می‌باشد. جدیدترین روش برای برداشتن موها روش غیر جراحی سوپر FUE میکروگرافت می‌باشد که به دلیل ظرافت بالا امکان برداشت بیشتر موها از مناطق برداشت و کاشت در فواصل نزدیک تر و در نتیجه تراکم بیشتر را فراهم می‌کند.

خانه سفید با مدیریت دکتر قاسم اصلانی و بهره مندی از دانش دکتر حسام نهاوندی توانسته در سال‌های اخیر رضایت مراجعین خود را جلب کرده و توامندی خود را در این عرصه به معرض نمایش بگذارد. خانه سفید در منطقه جردن تهران و در محیطی آرام و کاملا بهداشتی آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما زیباجویان عزیز می‌باشد. بسیاری از مراکز درمانی همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تصویر تاییدیه وزارت بهداشت را علاوه بر مرکز درمانی، در وبسایت خود نیز قرار می‌دهند.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل